Reklam

KYK 2019 BURS SONUÇLARI AÇIKLANDI




KYK BURS BAŞVURU SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK 2019?

KYK burs başvurularının ne zaman açıklanacağı konusunda kesin bir tarih belirtilmedi. Sonuçlar açıklanır açıklanmaz haberimizde yer alacaktır.

KYK BURS BAŞVURUSU NEREDEN YAPILIR? BAŞVURU TARİHİ NE ZAMAN SON?

21 Ekim Pazartesi günü saat 23.59’a kadar devam edecek olan başvurular, e-Devlet üzerinden alınacak. Bütün öğrencilerin e-Devlet’teki başvuru indeks sayfasını okuyup onaylaması gerekiyor. Başvuruda değişiklik yapmak isteyen öğrenciler, son güne kadar bilgilerini güncelleyebilecek.

KYK BURS VE KREDİ BAŞVURU SAYFASI

Başvuru sırasında öğrencilerin beyan ettiği ekonomik, sosyal ve başarı durumuna ilişkin bilgiler, KYK tarafından kamu kurumları aracılığıyla teyit edilecek. Yapılan değerlendirme sonucunda mevzuata uygun olan öğrencilere burs ya da öğrenim kredisi tahsis edilecek.


KYK BURS BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

Birinci adım: KYK resmi web sitesine "www.kyk.gov.tr" adresi veya "giris.turkiye.gov.tr"  adresine giriş yapın. "2019 - 2020 Öğrenim yılı yüksek öğrenim programına girmeye hak kazanmış ÖSYM veya ara sınıf öğrencilerin burs başvurusu için tıklayınız" sekmesine tıklayın.
İkinci adım: Açılan sayfada "Başvuruda dikkat edilecek hususlar" yazısı dikkatlice okunduktan sonra sayfanın en altındaki başvuru şartlarını kabul ettiğinizi onaylamak için onay kutucuğunu işaretleyip "Başvuru ve Güncelleme" sekmene tıklayın.
Üçüncü adım: Yeni sayfadaki başvuru sahibi kimlik bilgileri doğru olarak doldurulup resimdeki güvenlik kodu girin.

Dördüncü adım: Açılan yeni sayfada sizden öğrenim bilgileriniz ve okul bilgileriniz isteniyor.
Beşinci adım: Açılan yeni sayfada sizden ailenizle ilgili bilgiler istenmektedir. (ailede başka eğitim gören varmı,malvarlığı,geliri vb.) sizden istenen bilgileri doğru olarak girmeniz yararınıza olacaktır. (verdiğiniz bilgilerin doğruluğu kesinlikle araştırılacaktır.)
Altıncı adım: Sizden adres bilgileriniz ve e posta adresiniz istenmektedir.
Yedinci adım: Son olarak tüm bilgilerinizin doğru olarak doldurduğunuzdan emin olduktan sonra kaydet sekmeni tıklayarak, 2019 - 2020 KYK burs ve kredi başvuru işlemleriniz tamamlanmış olacaksınız.

2 yorum:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.